توضیحات مهم در مورد کلش اف کلنز

توضیحات مهم در مورد کلش اف کلنز

توضیحات مهم در مورد کلش اف کلنز

 

 

هاپر کیست؟

 

 

هاپر به بازیکنانی گفته می شود که مکررا از کلنی به کلن (Clan) دیگر می روند (هاپر به معنای پرش کننده یا جهنده می باشد). هاپر ها 8  دسته هستند :

1-افرادی که از یک کلن به کلن دیگر می روند و به محض ورود درخواست سرباز (Request) میدهند و پس از دریافت نیرو کلن (Clan) را ترک می کنند. معمولا این بازیکنان توسط افراد کلن شناسایی می شوند و از کمک به آنان جلوگیری می کنند. 2-افرادی که دوستانشان در چند کلن حضور دارند و برای دیدن آنها هر چند وقت یکبار کلن خود را عوض می کنند. این افراد که در چند کلن حضور فعال دارند، معمولا با بازیکنان کلن های مختلف دوست می شوند و ورودشان به کلن ها با استقبال روسای کلن همراه است. 3-افرادی که برای افزایش سطح خود و به دست آوردن دستاورد (Achievements) “دوستان نیازمند (Friend in Need) ” از کلنی به کلن دیگر می روند و به تمامی درخواست ها کمک (Donate) می کنند، سپس کلن را ترک و به کلنی دیگر می روند. این هاپر ها معمولا مورد لطف کلن قرار می گیرند. 4-افرادی که با هدف خرابکاری وارد کلن (Clan) می شوند. آنها ابتدا ممکن است درخواست مقام عضو ارشد (Elder) یا معاون فرمانده (Co-Leader) و یا حتی فرماندهی (Leader) می دهند. همچنین ممکن است این 5-افراد مدتی، مثلا چند روز، داخل کلن به فعالیت مفید بپردازند و رفتار دوستانه ای از خود ابراز می کنند تا اعتماد سران کلن را به دست آورند و به محض اینکه به مقامی برسند شروع به خرابکاری می کنند (مثلا همه ی اعضای کلن را اخراج (Kick) می کنند). به همین علت باید مقامات کلن را با دقت فراوان انتخاب کنیم. 6-افرادی که با هدف ناراحت کردن یا اذیت کردن بازیکنان، به کلن وارد می شوند. آنها معمولا در کلن به اسپم دادن و فحاشی به افراد دیگر کلن می پردازند. این نمونه از هاپر ها نادر هستند اما این رفتار ها را برای خنده یا از روی عصبانیت انجام می دهند. 7-افرادی که با هدف تبلیغ کلن های دیگر وارد کلن می شوند. این افراد به سرعت از کلن اخراج (Kick) می شوند . 8-افرادی که با قصد اذیت کردن اعضای کلن، به صورت پی در پی عمل ورود و خروج را به کلن انجام میدهند. این حالت زمانی رخ می دهد که کلن از نوع “هرکسی می تواند عضو شود (Anyone can join) ” باشد. برای جلوگیری از این کار فرمانده (Leader) می تواند نوع کلن را به “فقط دعوت (Invite only)” یا ” بسته (Closed)” تغییر دهد.

 

 

بهترین زمان انتقال تاون هال

 

یکی از متداول ترین سوالات کاربران این است که نمیدونند کی و چه زمانی تاون هال خودشون رو ارتقاء بدن.در واقع بعضی ها هستند که با زودتر ارتقاء دادن تاون هال خود بازی خودشون رو خراب میکنن و میخوان دوباره بازی رو از اول شروع کنند.امروز من میخوام یه سری اطلاعات برای بهترین زمان ارتقاء تاون هال بگم.
در واقع بهترین زمان برای ارتقاء زمانی است که:
۱-تمام ساختمان های شما به حداکثر ارتقای خود در اون سطح تاون هال برسند.برای مثال اگر برج کماندار در تون هفت قابلیت ارتقاء تا سطح ۸ را دارد این کار را انجام دهیم و تا حد امکان اون رو ارتقاء بدیم.اگر میخوایین این کار رو انجام بدین بهتر است به صورت همزمان انجام دهید یعنی اینکه مثلا اگه ۵تا توپ شما قابل دسترس دارید همه ی آنها را هم زمان به سطح دیگر ارتقاء دهید.
۲-تمامی سرباز ها و طلسم ها رو باید ارتقاء بدین به حداکثر سطح خودشون.(اگر چه بعضی از سرباز ها و طلسم ها سلیقه ای است مثلا اگر شما از بالن نظامی استفاده نمیکنید لزومی به ارتقاء این سرباز نیست یا مثلا اگر شما از طلسم پرش استفاده نمیکنید لزومی به ارتقاء آن نیست.چون ممکن است شما رو به نحوی از بازی عقب بندازد و وقت آزمایشگاه خود را بیهوده صرف ارتقاء سربازان بیهوده کنید.)
۳-پس از انجام این کار ها وقت آن میرسد که دیگر ساختمان ها را به حداکثر سطح خود برسانید.در این قسمت دیگر اولویتی وجود ندارد به جز دو الویت:۱-اردوگاه ارتش.۲-دیوارها. اردوگاه ارتش و قعله کلن:به نوعی میشه گفت یکی از بهترین کارها که باعث قوی تر شدن شما میشود رساندن اردوگاه های ارتش و قعله کلن به حداکثر سطح برای مثال اگر در تون هال هشت امکان ارتقاء اردوگاه های ارتش به سطح شش هست این کار را سریع انجام دهید.اون کجا شما با صد و سی پنج تا سرباز حمله کنید و اون کجا شما با صد و پنجاه تا سرباز حمله کنید.پس اولویت بعدی شما ارتقاء اردوگاه های ارتش است.
۴-یکی دیگر از اولویت ها دیوار ها هستند.شما بایستی دیوار ها هم ارتقاء بدین البته این یک موضوع سلیقه ای است ولی اگر شما دیوار ها را هم به ارتقاء دهید قوی تر میشوید.(لازم نیست که دیوار ها به حداکثر سطح خود برسند.و میتوانید به تون هال بعدی بروید اما دیوار های شما به حداکثر سطح خود نرسیده باشند)در واقع مشکلی در روند بازی شما پیش نخواهد آمد.
۵-خوب دیگه باید کم کم خودتون رو برای ارتقاء تون هال آماده کنید.شما باید در هنگام ارتقاء تون هال خود کارگر بیکاری نداشته باشد.خوب این موقع بهترین زمان برای ارتقاء تله ها و سرباز خانه ها است.در این زمان شما میبایست این دو ساختمان ها را به حداکثر سطح خود در زمان ارتقاء تون هال برسانید.(بعضی ها هستند که ابتدا تمامی ساختمان ها را ارتقاء میدهند سپس تون هال خود را که این باعث میشود در هنگام ارتقاء تون هال کارگران بیکار شوند و این کار باعث میشود شما عقب بمانید از بازی)
ممکن است از خود سوال ببپرسید مخازن و معادن طلا و سازنده ای اکسیر و دریل پس چی؟در جواب شما باید بگویم شما مخازن خود را باید نسبت به نیاز خود ارتقاء دهید.یعنی شما اگر در تون هال نه حداکثر به شش میلیون منابع احتیاج داری دیگر نیاز به احداث منابع جدید ندارید.در مورد معادن طلا و سازنده های اکسیر و دریل ها نیز باید بگویم این ساختمان ها سلیقه ای هستند و احتیاج نیست به حداکثر سطح برسانید.میتوانید متناسب با سطح تون هال خوذ آنها را ارتقاء دهید.

 

 

روش های کسب اکسیر سیاه

 

 

ساده ترین روش برای به دست آوردن این اکسیر ارزشمند ساخت و ارتقای دارک دریل است. 1.در اولین سطح شاید کم به نظر بیاد ولی بازهم کارسازه و میتونه برای ساخت سربازها از اون استفاده کنید 2.دومین روش برای کسب این اکسیر شرکت در کلن وار است به طوری که اگر شما شخص قویتری از خودتون رو بزنید اکسیر سیاه بیشتری به جیب میزنید. . . . البته اگر برنده وار بشید 3.یکی از روشهای معمول و پر سود حمله به دیگران است.ولی باید به چه کسی حمله کنیم؟ بهترین نوع حمله اینه که بتونید کاپتون رو به کریستال و بالاتر ارتقا بدید تا هم تو اتک های معمولی مقدار لوتی براتون در نظر میگیره و هم اینکه 99% افرادی که در این سطح هستند دارای مخزنهای بسیار بزرگ و دارک دریل با سطح بالا هستن و با اتک میتونید دارک دشمن رو بزدید البته برای افراد ضعیف کارساز نیست ولی باز هم بهتر از هیچیه 4.یکی از روش های معمول برای داشتن و به دست اوردن دارک اکسیر اینه که با اسپل رعد و برق سراغ مخزنهای پر دارک اکسیر برید.البته اینم بگم که اگر از ستا اسپل کمتر دارید این کارو نکنید بهتره چون چیز زیادی به دست نمیارید.اینم بگم که اسپل رعد و برق سطح پنج یا شیش خیلی کارسازه و میتونید حتی 90% مخازن حریف رو مال خودتون کنید

 

چگونه کلن کستل را خالی کنیم؟

 

حتما در حمله های خود با این مشکل مواجه شدید که بعضی اوقات از قلعه قبیله ( Clan Castle ) نیروهایی مانند ویزارد و ویچ و دراگون خارج میشوند و باعث نابودی ارتش شما میشوند. پس باید چاره ای اندیشید تا قبل از شروع حمله کلن کسل را خالی کنیم و سپس حمله خود را شروع کنیم.(به جز برخی از استراتژی های حمله مانند دراگون و … در بقیه کاربردیه). پس توجه شما را به ادامه مطلب جلب میکنیم… خالی کردن کلن کسل دارای دو مرحله است: ۱-خارج کردن نیروها از کسل ۲-نابود کردن کامل نیروها _ برای انجام مرحله ی اول از نیروهای مختلفی استفاده میشود(حتی گابلین و دیوارشکن!). حالا چه موقع و چگونه از هر نیرو استفاده کنیم. هر روش به مکان کلن کسل در مپ حریف بستگی داره _ خب حالا نیروها از کلن کسل خارج شدند پس بریم سراغ مرحله ی دوم که نابود کردن نیروهای خارج شده است. اگر نیروهای خارج شده جزو نیروهای کوچک بوده و دارای جون کمی باشند پس از جمع شدنشون در یک نقطه میشه اونهارو با اسپل رعد مورد هدف قرار داد و نابود کرد. ولی اگه جزو نیروهای سخت جون باشه باید اونها رو به گوشه ای از مپ کشوند (توجه داشته باشید که وقتی نیروها از کسل خارج میشوند به هر نقطه از مپ میروند(حتی اگه اون نقاط خارج از محدوده ی کسل باشند.)) و سپس اونها رو توسط نیروهایی مانند ویز و ارچر نابود کرد. و تمام! کلن کسل خالی شد. حالا با خیال راحت حمله ی خودتون رو شروع کنید.
 
 
جم باکس چست و کی  ظاهر میشود؟
 
 
این جعبه همانند بوته ها (Bushes) و درختها (Trees) در دهکده ها ظاهر می شود و با گرفتن اکسیر از شما آن را از بین می برد و در بوته ها و درختها نهایتا 7 جم می توان بدست آورد ولی در این جعبه های جدید ۲۵ الی ۳۰ جم وجود دارد و در هر دهکده یکی می تواند در یک زمان باشد. راهی برای دست آوردن آنها نیست و بصورت رندم در دهکده ها می تواند ظاهر شود ولی تجره ثابت کرده در دهکده هایی که جم کمتری دارند بیشتر ظاهر می شود.
 
 
بهترین زمان برای غارت در کلش اف کلنز
 
 
 
اگر فرض بر این باشد که همه بازیکن ها صبح از خواب بیدار می شوند و بازی خود را چک می کنند و منابع خود را بر می دارند و به محل کار یا مدرسه می روند، پس بهترین موقع برای Loot قبل از این است که بازیکن ها بازی خود را چک کنند. مثلا بهترین زمان برای بازیکن های ایرانی صبح ساعت ۶ تا ۸ می باشد. باتوجه به اینکه حریفان معمولا به صورت تصادفی از سرتاسر جهان انتخاب می شوند پس زمان های زیر برای حمله زمان های مناسبی می باشد. •اروپا (UTC & UTC+1) : ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به وقت ایران •چین و چنوب شرق آسیا (UTC+7 & UTC+8) : ساعت ۲ تا ۴ بامداد به وقت ایران •قاره آمریکا (UTC-5 to UTC-8) : ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر به وقت ایران برای اینکه حملات شما سریع و پشت سر هم باشد یک یا دو تا از پادگان های خود را Boost کنید و از Archer و Barbarian استفاده کنید.
 
 
 
بهترین زمان برای اتک زدن
 
 
 
پس از آپدیت جدید تعدادی بازیکنان در مورد کم شدن Loot در بازی سخنانی گفته اند. این مشکل ممکن است به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد. ۱ – پس از آمدن آپدیت اکثر بازیکنان صاحب روستاهای متروکه به بازی بازگشته اند. ۲ – بازیکنان بالا برای تبدیل دیوار های خود به جمع آوری اکسیر می پردازند برای همین خیلی به بازی سر می زنند. ۳ – ممکن است خود سوپرسل روستای های متروکه را از سیستم Search حذف کرده باشد. (غیر رسمی) ۴ – سیستم Search تغییر کرده باشد. و دلایل دیگر به نظر من میزان Loot تغییر چندانی نکرده است. در زیر بهترین محدوده کاپ و زمان را به شما پیشنهاد می کنیم. زمانی که شما روی دکمه Attack کلیک می کنید، حریفی را برای شما انتخاب می شود که از نظر سطح کاپ (Trophy) با شما یکسان است نه از نظر سطح townhall . این بدان معنی است که تعداد کاپ های شما نوع حریف شما را انتخاب می کند. شما می خواهید با حریفی روبرو شود که بتوانید با سربازان ساده و ارزان قیمت، غارت مناسبی انجام دهید. هیچکس واقعا با اژدها () برای غارت حمله نمی کند چون در واقع هیچ سودی برایش ندارد. محدوده ی کاپ ها برای انجام بهترین حملات غارتی (Loot) به سطح townhall بستگی دارد : Town Hall سطح ۳ یا پایین تر : زیر ۵۰۰ Town Hall سطح ۴ : زیر ۷۵۰ Town Hall سطح ۵ : ۷۰۰ تا ۹۰۰ Town Hall سطح ۶ : ۸۵۰ تا ۱۱۰۰ Town Hall سطح ۷ : ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ Town Hall سطح ۸ : ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ Town Hall سطح ۹ : ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ Town Hall سطح ۱۰ : بالای ۱۸۰
 
 
 
 
انتقال بازی به دستگاه دیگر با لینک به لینک
 
 
 
بازی کلش اف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین بوده که دارای کاربران و طرفداران فراوانی است.دوستان زیادی مشکلات خود را در مورد این بازی با ما مطرح کردند که به احترام دوستان علاقه مند آموزش یکی از بزرگترین مشکلات را بصورت تصویری قرار دادیم تا این مشکل را حل کنیم. دوستانی که این بازی را روی دیوایس اندروید یا ای او اس خود دارند و حالا می خواهند همین بازی را روی دیوایس دیگری (اندروید یا ای او اس) بازی کنند و بازی را روی گوشی خود داشته و اکنون می خواهند گوشی را بفروشند و می خواهند بازی را منتقل نمایند باید از راهی که سوپرسل برای این مشکل طراحی کرده است استفاده نمایید تا بازی را منتقل کنید. روش زیر را مرحله به مرحله اجرا کنید: 1- بازی را اجرا کرده و بر روی ستینگ کلیک نمایید
2- گزینه link a device را انتخاب کنید.
3- بر روی گزینه This is the old Device کلیک کنید.
4. کزینه I want to link to another device را انتخاب کنید.
5. در این مرحله یک کد به شما داده می شود , دقت کنید که این کد فقط دو دقیقهاعتبار دارد و باید سریعا وارد دستگاه جدید شود.
6. بازی Calash Of Clans را روی دستگاه جدید باز کنید ,دوباره وارد بخش ستینک و لینک دیوایس و سپس گزینه This is the NEW DEVICE را انتخاب کنید.
7. کد مخصوص را در این کادر وارد کنید.
8 - حالا بازی شما ریستارت شده و دهکده شما به این دیوایس(دستگاه) منتقل می شود.
 
 
 
 بازگرداندن بازی سیو نشده
 
 
 
همانطور که می دانیم بازی جذاب و زیبای Clash of clans در میان علاقه مندان به بازی های آنلاین جایگاهی ویژه دارد و این بازی توسط شرکت سوپرسل ساخته شده و پشتیبانی می شود.این بازی دارای یک دیتا برای نصب بوده اما مراحل این بازی بر روی سرور اصلی بازی در شرکت سوپرسل ذخیره می شود(مانند اغلب بازی های انلاین). مدتی است برخی از دوستان مشکلات ناشی از از دست رفتن اطلاعاتشان و برگشتن به مرحله ی ابتدایی این بازی گلایه داشته و ابراز نگرانی میکنند که دلیل آنهم می تواند این باشد که زحمت های این دوستان در طی چند ماه بازی کردن بر اثر یک اتفاق از بین رفته باشد. ایمیل هایی دریافت شد و درخواست شد راهی برای بازگرداندن این مراحل پیدا کنیم و ما هم که برای علاقه مندان بیتنا احترام خاصی قائل هستیم با تحقیقاتی راهکارهایی را برای بازگرداندن این اطلاعات بدست آوردیم که تقدیم می نماییم: ابتدا باید عرض کنیم این مراحل طبق آموزش های خود سایت سوپرسل بوده و ما هم آنرا بصورت تصویری برای دوستان قرار داده ایم تا راحت تر به اکانت از دست رفته خودشان دست پیدا کنند. راه اول: اولین را و ابتدایی ترین راه بازگرداندن اطلاعات بوسیله ی اکانت های گوگل و اپل می باشد که بسته به دستگاه شما یکی از دو راه زیر انتخاب می شود: 1- سیستم عامل اندروید: هنگامی که دستگاه شما اندرویدی باشد و شما دارای اکانت گوگل باشید و قبلا هم این اکانت در گوشی شما فعال بوده باشد می توانید به آسانی اکانت گوگل خود را در دستگاه اندرویدی ( بخش تنظیمات گوشی) فعال نموده و سپس وارد بازی شده و روی بخشی که در عکس مشخص شده است وارد تنظیمات بازی شده و طبق عکس دوم روی گزینه اتصال گوگل پلاس کلیک کنید تا به اکانت گوگل شما وصل شود. در این هنگام بازی یکبار بصورت خودکار ریستارت شده وهنگام بالا آمدن میبینید که مراحل از دست رفته شما برگشته است. 2- سیستم عامل IOS:اگر دستگاه شما ایفون یا ایپد است شما هم می توانید با اکانت اپل خود (Apple ID) بازی از دست رفته را برگردانید. با این روال که اگر اکانت خود را قبل از پاک شدن بازی روی دستگاه خود فعال کرده باشید حالا می توانید باز با فعال کردن این اکانت خود در تنظیمات اصلی دستگاه خود بازی را برگردانید.ابتدا اکانت خود را در دستگاه ثبت کنید و سپس وارد بازی شوید.صبر کنید بازی لود شود سپس روی قسمت تنظیمات درون بازی کلیک کرده(عکس اول) و مانند عکس دوم بر روی دکمه اتصال کلیک کنید تا بازی دوباره ریستارت شده و همه چیز مثل کلن اصلی شما شود.
راه دوم: اما دوستانی که یادشان رفته از اکانت های گوگل و اپل برای ذخیره اطلاعاتشان استفاده کنند می توانند از راه حلی که سایت سوپرسل برایشان تعریف کرده استفاده نمایند تا اکانت از دست رفته خود را بدست آورند. برای این دسته از افراد که تفاوتی ندارد دستگاه آنها اندرویدی باشد یا ای او اس یک راه حل وجود دارد و آن این است که طبق روش تصویری زیر عمل کنند. 1- ابتدا وارد بازی شده و اجازه دهید بازی لود شود.در سمت راست وارد بخش تنظیمات بازی شوید.
2 - در پنجره باز شده بر روی دکمه Help and support کلیک نمایید
3 - بر روی دکمه Report an issue کلیک کنید تا بصورت کشویی باز شود
4 - حالا روی دکمه Lost village کلیک نمایید
5 - در این هنگام پنجره این باز می شود که شما با استفاده از ایمیل یا جیمیل خود بتوانید نامه ی الکترونیکی بفرستید
6 - حالا نامه ای برای شما باز می شود که دارای دو بخش اصلی می باشد.بخش زرد رنگ که در تصویر هم معلوم است بسیار مهم بوده و شما نباید هیچ تغییری در آن ایجاد نمایید.این بخش اطلاعاتی از گوشی یا تبلت شما است که قرار است سوپرسل با آن شما را شناسایی نماید.اما بخش سبز رنگ جایی است که اتفاقا شما باید آنرا پر نمایید.دقت کنید که اطلاعات درست را در آن ثبت نمایید تا زودتر به نتیجه برسید. اطلاعاتی که از شما خواسته می شود نام دهکده شما و مرحله ی ساختمان شما هنگامی که بازی می کردید واگر در کلنی عضو بودید نام آن کلن را ثبت نمایید.سعی کنید اطلاعات درستی را ثبت نمایید زیرا این موضوع برای برگرداندن اکانت شما مهم می باشد. سپس نامه را ارسال نمایید و حالا منتظر جواب سوپرسل باشید. خبر بد این است که به دلیل تقاضای فراوان کاربران از سوپرسل ممکن از این جواب دو تا چهار هفته طول بکشد.اگر پس از این مدت خبری نشد مجددا نامه ای ارسال نمایید تا جواب مناسبی دریافت نمایید و دهکده شما به روزهای اوج بازگردد.
 
 
 
برگرداندن بازی پاک شده
 
 
 
 
ابتدا از طریق سایت Gmail یک اکانت برای خود بسازید و سپس آن را درون اپ Google + روی گوشی وارد کنید , سپس وارد Clash Of Clans شوید و در قسمت setting بازی را به Google + وصل کنید .
همین کار را می توانید با اکانت فیسبوک نیز انجام دهید. برای باز گرداندن بازی پس از آپدیت به نسخه جدید کافیست وارد اکانت google + خود از طریق اپ درون گوشی شوید و سپس بازی را اجرا کنید , بازی یک پیغام میبنی بر Recover کردن بازی به شما نمایش داده می شود که باید Yes را انتخاب کنید.
 
 
طریقه عوض کردن اسم به دو روش
 
 
 
2 روش برای این کار وجود دارد یکی از طریق خود بازی و دیگری از طریق ایجاد تیکت روش اول : 1. وارد بازی شوید. 2. منو Setting را باز کنید. گزینه Change Name را می بینید ( حداقل باید دارای town hall لول 5 باشید ) 3. نام مورد نظر خود را وارد کنید و سپس Continue را بزنید. 4. نام دهکده شما تغییر یافت.
روش دوم : برای تغییر دادن اسم خود در بازی کلش آف کلنز clash of clans ، تنها راه وارد شدن به قسمت help & support بازی است . در آن قسمت باید از بالای صفحه سمت راست آیکون کنار علامت ذره بین را بزنید:
بلافاصله صفحه ای باز میشود که در آن از شما میخواهد متنتان را بفرستید. متنی بنویسید در این رابطه که میخواهید اسم بازی خود را عوض کنید. میتوانید از این متن استفاده نمایید : ?hi . i need to change the name of my village . can u help me please منتظر جواب ایمیل بمانید . طی 24 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما میگوید این کار تنها یکبار قابل انجام است و تنها در صورتی که اسم دهکده شما نام و فامیل باشد که میخواهید کسی آن را نداند یا نامیست که ممکن است بقیه شما را مسخره دست خود قرار دهند میتوانید آن را تعویض نمایید یا به عبارتی درخواست تعویض دهید. در جواب این نامه اگر نام دهکده شما اسم و فامیلی است یا فامیلی است میتوانید بنویسید: yes it’s a family name and i want to change it to blablabla به جای blablabla اسمی که میخواهید روی دهکده تان بگذارید را بنویسید. یا هر دلیل دیگری بیاورید که از این اسم نمیتوانید استفاده کنید. پس از مدت کوتاهی اولین ایمیل را از شرکت سوپرسل که یک ایمیل اتوماتیک است و حاوی متن زیر بوده را دریافت میکنید : ##- Please type your reply above this line -## Request received: Clash of Clans Report Problem Your request (#*******) has been received and is being reviewed by our support staff. We are receiving an unusually high number of tickets at the moment, so please be patient and kindly avoid sending additional help requests. One of our agents will reply to you as soon as they are available. Don’t forget to check our easy-to-use Game Support page for a faster resolution at http://support.supercell.com
که معنی کلی آن اینست که به دلیل حجم بسیار بالای تیکتها و درخواستهای کاربران باید منتظر بررسی اکانت خود توسط سوپرسل و پاسخ آنها باشید. باید منتظر بمانید تا پاسخ بعدی سوپرسل را دریافت کنید. ظرف 48 تا 72 ساعت مشاهده میکنید که اگر درخواست شما منطقی باشید و بتوانید قانعشان کنید، اسم شما در بازی تغییر کرده است . این روش تست شده و به خوبی جواب داده است.
 
 
 
 
امیدوارم این گفته ها بدردتون بخوره مبحث کلش هنوز تمام نشده و استراتژی ها مونده
.
.
.
موفق باشید
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:hopper, آپگرید تاون حال, دارک اکسیر, dark exir, خالی کردن clan castle, ] [ 16:29 ] [ وحید ]
[ ]